Jak uzyskać pomoc?
W trosce o jak najlepszą obsługę naszych klientów, oferujemy możliwość uzyskania pomocy oraz zgłaszania uwag przez system zarządzania projektami – Redmine – https://redmine.zeto.lublin.pl/ (wybranie odpowiedniego projektu, następnie dodanie nowego zagadnienia)
Dział helpdesk dla Systemów Zeto Lublin (EZD el-Dok System, Zeto PZP, Zeto BIP, Zeto ZICO) dostępny jest w godzinach 8:00 – 16:00, pod numerem telefonu: 81 718 42 27 lub 81 718 42 77
Dział helpdesk dla systemów dziedzinowych
W trosce o jak najszybszą pomoc naszym klientom, oferujemy umożliwienie połączenia przez zdalny pulpit – ZETO WSPARCIE – AnyDesk
Moduł zdalnego pulpitu został zainstalowany podczas wdrożenia na komputerze każdego użytkownika ( skrót do programu ZETO Wsparcie znajdą Państwo na pulpicie). Po uruchomieniu zdalnego pulpitu pracownik naszej firmy poprosi Państwa o podanie indywidualnego numeru ID. Program ZETO WSPARCIE jest również dostępny do pobrania w linku poniżej.